0
Twój koszyk jest pusty.

Oferta


W naszej ofercie znajdują się zestawy dietetyczne składające się z 5 posiłków (pełna warotość kaloryczna dla danej diety).

Dostępne wartości kaloryczne to : 1000, 1200, 1500, 2000, 2500 (również w wersji wegetariańskiej).

 

Bądź fit:

 

Dieta 1000 kalorii  jest najzdrowszym typem diety, która zakłada zmniejszenie dziennej dawki kalorii. Dieta 1000 kalorii to dobry sposób na szybką utratę kilku kilogramów lub na przygotowanie organizmu do długoterminowego odchudzania.

 

Dieta 1200 kcal jest skuteczna i zdrowa. Dzieki niej tracisz kilogramy na trwałe. Jadłospis, który dostarcza 1200 kalorii dziennie, zapobiega bowiem spowolnieniu przemiany materii i chroni przed efektem jojo.

 

Zdrowie na talerzu:

 

Dieta 1500 kcal nie jest sposobem na szybkie odchudzanie. Jest skierowana do osób aktywnych.To długofalowy skuteczny plan żywieniowy, który pozwala zdrowo schudnąć i uniknąć efektu jo-jo.

 

Dieta 2000 kcal skierowana jest do wszystkich, którzy chcą się zdrowo odżywiać, a przy tym prowadzą aktywny tryb życia.

 

Bądź aktywny:

 

Dieta 2500 kcal to propozycja dla osób, których masa ciała jest w normie i pragną ją utrzymać, a także dla osób aktywnych fizycznie oraz takich, które chcą zadbać o swoje zdrowie poprzez właściwie odżywianie. Jest to dieta przeznaczona głównie dla mężczyzn lub bardzo aktywnych fizycznie kobiet.

 

 

Przykładowy jadłospis:

 

   poniedziałek wtorek  środa  czwartek  piątek 
 śniadanie  koreczki z mozarellą, pomidorkami koktajlowymi, bazylią i pieczywem chrupkim  Jaglanka z bananem, malinami i chia

 

 Orkiszowe ślimaczki z konfiturą wiśniową z musem kakaowym z serkiem wiejskim i cząsteczkami gruszki

 

 Bananowe placuszki z musem owocowym  Pasta z ricottą, suszonym pomidorem i czarnuszką
II śniadanie   Jogurt z owocami, płatkami migdałów i nasionami chia

 

 Sałatka z kurczakiem i mandarynkami   Muffiny z kaszy manny z kremem orzechowym z ciecierzycy  Twarożek z owocami i jagodami goji   Koktajl z bananem, roszponką i zieloną herbatą
obiad   Szaszłyki z kurczaka w stylu indyjskim, ryż z groszkiem i fasolką

 

 Wołowe pulpeciki w sosie curry, brązowy ryż i surówka z ogórków

 

 Ziemniaki faszerowane mięsem i warzywami z parmezanem i sałatką colesław

 

 Risotto z kurkami z filetem indyka zapiekanym z pomidorami, papryką, cukinią i serem

 

 Łosoś teriyaki na makaronie ryżowym z surówką z roszponki, marchewki, cukinii i orzeszków

 

podwieczorek   Zupa krem marchewkowy z tahini i cieciorką

 

 grejpfrut i pomarańcz z jogurtem naturalny  Sałatka z melonem, oliwkami i fetą

 

 Sałatka z melonem, oliwkami i fetą

 

 Pudding chia kokosowo-buraczany

 

kolacja   sałatka z wędzonego łososia, awokado i jajka Pomidorowy krem z czerwonej soczewicy z gryczanymi klopsikami

 

 Krem z batata i marchewki

 

 Sałatka z grilowanym bakłażanem i mozarellą  sałatka z ogórkiem i makaronem ryżowym

 

Zawartość makroskładników w diecie:

 

dieta standard białka tłuszcze węglowodany
1000kcal 47 - 53g 24 - 28g 122 - 136g
1200kcal 54 - 60g 30 - 35g 146 - 160g
1500kcal 71 - 76g 37 - 41g 182 - 196g
2000kcal 95 - 100g 51 - 56g 244 - 258g
2500kcal 120 - 132g 66 - 71 g

304 - 318 g